FAQ

Hvordan får jeg tak i billettene mine? Hvordan får jeg tak i billettene mine?
Når er avspark? Når er avspark?
Hvor får jeg sitte på stadion? Hvor får jeg sitte på stadion?
Har dere egne barnepriser? Har dere egne barnepriser?
Vil vi få sitte sammen?? Vil vi få sitte sammen??
Trenger vi gyldig identifikasjon når vi skal på kamp? Trenger vi gyldig identifikasjon når vi skal på kamp?
Hva betyr det at billettene mine selges på forespørsel? Hva betyr det at billettene mine selges på forespørsel?
Er alle gebyrer inkludert i prisen? Er alle gebyrer inkludert i prisen?
Jeg har et spørsmål eller en klage? Jeg har et spørsmål eller en klage?

Hvordan får jeg tak i billettene mine?

Uansett hvordan du bestiller billetter for AC Milan, Inter Milan, AS Roma, SS Lazio, Fiorentina eller Juventus, vil billettene dine bli levert til ditt hotell i Italia. Billettene leveres dagen før kampen. Da vi ikke sjekker om hotellinformasjonen du gir oss er korrekt, er det svært viktig at all inforasjon du gir oss er 100 % korrekt. Levering av billettene skjer bare iht. informasjonen du har gitt oss; verken vi eller vår representant i Italia vil dobbeltsjekke informasjonen du sender oss!
Tilbake til FAQ

Når er avspark?

Helgefotball i Italia kan flyttes fra lørdag til søndag og omvendt, man kan også forandre tiden for avspark - alt på veldig kort varsel. Forandring av tid og dato skyldes ofte TV-sendinger eller at ett av lagene må spille cupkamp (Ligacup, Europacup, Champions League etc.) på dager tett opp til seriekamper, slik at disse må flyttes fra/til lørdag eller søndag. Tiden for avspark kan også endres på veldig kort varsel, og denne tiden er som oftest mellom kl. 12.00 og kl. 22.00. Midtukekamper kan også flyttes fra tirsdag til onsdag eller omvendt, og avspark er typisk mellom 17.00 og 22.00. Vi kommer ikke til å kontakte deg når det gjelder tid for kampstart, men vi vil prøve å oppdatere våre nettsider 3-5 dager før kampen. Vennligst ta hensyn til dette når du bestiller flyreise og hotell.
Tilbake til FAQ

Hvor får jeg sitte på stadion?

Du vil alltid få plass blant hjemmesupporterne eller i nøytral sone. Dette betyr at du IKKE UNDER NOEN OMSTENDIGHETER KAN skal ha på deg skjerf, luer, trøyer o.l. med bortelagets farger eller logo. Du MÅ IKKE heie eller vise sympati for bortelaget. Dersom du ikke følger disse reglene kan du bli nektet adgang til stadion eller bli bedt om å forlate stadion under kampen. Du vil finne en beskrivelse av kategoriene du kan velge blant. Vi kan ikke bestille eller garantere spesielle plasser innen kategorien; vi kan bare garantere plasser i den enkelte kategori.
Tilbake til FAQ

Har dere egne barnepriser?

Nei, vi har ikke spesielle priser for barn på vårt nettsted, vi har lik pris for alle. Hvorvidt du kan få barnebillett direkte på stadion vet ikke vi!
Tilbake til FAQ

Vil vi få sitte sammen??

Dersom du har bestilt flere enn 3 billetter kan vi ikke garantere at dere vil bli plassert sammen. Det er mulighet for at dere vil bli plassert 2+2, 2+3, 3+3, 2+2+3 etc. Vi kan imidlertid garantere at dere aldri vil bli plassert alene på enkeltseter, for eksempel 1+1, 2+1, 3+2+1. Dersom din gruppe er delt opp vil vår representant gjøre sitt beste for å plassere dere i samme del av stadion, men vi kan heller ikke garantere dette. Det er ikke ofte at en gruppe blir splittet opp, men noen ganger i løpet av en sesong kan det skje.
Tilbake til FAQ

Trenger vi gyldig identifikasjon når vi skal på kamp?

Ja, det italienske fotballforbundet krever fødselsdag, fullt navn akkurat som i pass og passnumre på alle som er tilskuere på fotballkamper i Italia. Det er grunnen til at du blir spurt om dette når du bestiller via vårt nettsted. Dette er altså IKKE informasjon vi trenger, men informasjon som vil gå videre til det italienske fotballforbundet og klubbene. På noen kamper er det til og med et krav at passet skannes med navn, fødselsdag og bilde.
Tilbake til FAQ

Hva betyr det at billettene mine selges på forespørsel?

Til enkelte kampe, må vi få bestillingen bekreftet av klubben. Dette tar vanligvis mindre enn 24 timer, så som regel får vi svar fra klubben samme dag som du bestiller eller senest neste dag (dersom neste dag er helligdag, gjelder neste virkedag). Dette kaller vi ”Bestilling på forespørsel”. Det som skjer i praksis er at når bestillingen din bekreftes, vil betalingen bli fullført og e-billettene dine og en bestillingsbekreftelse bli sendt til epostadressen din. Dersom bestillingen ikke blir bekreftet av klubben (vanligvis fordi kampen er utsolgt), vil vi sende deg en epost om at bestillingen ikke kan bekreftes og at bestillingen er kansellert. Dersom bestillingen kanselleres og ikke bekreftes, betaler du selvfølgelig heller ingenting.
Tilbake til FAQ

Er alle gebyrer inkludert i prisen?

Ja, prisen du betaler er inkludert bestillingsgebyr til klubben, til den lokale representanten og til oss. Representanten(e) vi bruker på nettsiden er representant(er) for klubben(e) du finner på siden. Derfor er alle priser bekreftet og godkjent av representanten(e). På grunn av bestillingsgebyrene kan det være at det er en betydelig prisforskjell mellom prisen du har betalt gjennom vårt nettsted og prisen som står trykket på billetten, spesielt på A-kamper med lag som AC Millan, Inter Milan, SS Lazio, Napoli, Roma, Juventus, Champions League, Europaligaen, lokale byoppgjør og sesongens siste kamp.
Tilbake til FAQ

Jeg har et spørsmål eller en klage?

Har du spørsmål eller har du vært uheldig på ferien og ønsker å sende oss en klage - vær vennlig å ta kontakt med oss ved å sende en epost til helpdesk@ticmate.com eller finn kontaktdetaljene våres under “Kontakt oss” på siden vår. NB! Alle spørsmål og/eller klager må sendes til oss senest 14 dager etter fremførelsens, kampens eller begivenhetens dato. Dersom vi mottar spørsmålene og/eller klager mer enn 14 dager senere kan vi dessverre ikke hjelpe deg.
Tilbake til FAQ

 

21 62 89 60 21 62 89 60 Epost Epost
Handlekurv